Startsidan

Första doppet!

Igår hade Eric tydligen bestämt att vi skulle bada så det var jag lite oförberedd på. Dom andra hade med sig badbyxor och allt men jag visste inget. Bussiga klubben. Eftersom jag inte hade åtgärdat kändes det inte alltför roligt att springa runt i bikini och dessutom skulle vi ju spela fotboll innan så därför badade jag i sporttopp och shorts. Det var faktiskt himla varmt i vattnet! Emil var lite fånig och badade bara lite men vi andra trampade vatten i massa minuter. Om vattnet var kallt gör det inte så mycket för det ska tydligen öka blodcirkulationen så man får mindre celluliter. Sen gick vi på Ica och införskaffade lite partygrejer och sen hade vi party.

Vi spelade Finns i sjön men det blev lika mellan alla fyra så det var inte så roligt.


Är inte det här party så säg?!


Sen spelade dom poker med pengar, 20 kronor var, Eric vann allt.


PS. Mitt lag vann förresten i fotboll.

Kommentarer
Av: Carro

Hehe ja nog vill man vara åtgärdad lite här och där innan man visar sig i bikini!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback