Startsidan

Fotboll och Smurfhits

Halojsan!

Idag kommer Emil och Martin för vi ska spela fotboll och bli vältränade. Dessutom hade jag tänkt visa vars skåpet ska stå men vi får väl se hur det blir med det. Jag har ju trots allt inte tränat fotboll på mer än två månader. Det är länge tycker jag. Jag har dock tjyvat Johans boll lite och lagt upp den på foten men det är ju inte fotboll på riktigt. Man måste skjuta och springa och tacklas för det är det som är fotboll.

Nu har jag kopplat in mp3-spelaren i datorn så den sitter på laddning. Den ska laddas i ungefär sex timmar så nio ikväll borde den vara klar. Då ska jag he in lite låtar och sen ska jag lyssna på allt som lyssnas kan.

Förresten har det kommit fram en helt ny radiokanal i Stockholm. Det är en "danskanal" som bara spelar discodansmusik. Allt är uppspeedat och jag blir tokig! Jag hatar hur dom förstör låtar! Det är nästan så det börjar låta som Smurfhits eftersom alla låtar är uppspeedade i originalet. HUVVA!

Kommentarer
Av: mia

Ja fast vi bor så centralt så chansen att få en fästing är inte lika stor. Men fästingarna är värst fy fan vilka hemska skapelser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback