Startsidan

Goodiebags!

Idag var jag uppe på benen innan tolv, det var ovanligt. Jag längtar lite till jag kommer hem för då brukar pappa banka på dörren i lagom tid då man ska gå upp och så kommer man isäng på kvällarna. Det är bra tycker jag. Jag tycker om att gå och lägga mig vid tio och sova till kanske nio.

Idag hade vi bestämt att vi skulle gå och bada efter frukost men vädret är inte så som det har varit.

Lotta kom hem från USA inatt någon gång och imorse fick jag en trevlig present av henne. Det på bilden alltså. Det är tvål och lotion som man ska ha innan och efter den där finnborttagaren som jag fick av Eric när jag fyllde år. Hon hittade tyvärr inget objektiv så jag får leta vidare på internet.

Eric fick en tröja och ett kit där man kan odla egen öl. Vi får se om det fungerar. Johan fick två bollar (jag tror det är baseball) och en sån handske som man fångar bollen med. Jag ska fråga om han vill gå ut och kasta lite sen för jag tycker det är roligt att fånga med händerna.

Nu har vi nyss sett bilderna från New York. Hej då!

Kommentarer
Av: pappa

Carpe diem hur ska man kunna carpe diem om man stiger upp på eftermiddagen? Nu tror jag du börjar fatta. Du vet ju vad Ingemar sa, men nu börjar ju du begrip.

2008-06-10 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback