Startsidan

Känsligt och reklam

Jag har rätt känslig hy, speciellt i ansiktet, så igår när jag hade tvättat bort sminket kände jag hur det sved på kinderna. Jag var lite röd också och det är ju inte alltför roligt. Idag har jag smörjt in mig med lite hudkräm och jag tror bestämt jag ska gå och tjyva av Lottas Aloe Vera lotion som mamma skickade till henne. Dom är nedrans bra dom där krämerna. Om ni vill ha bra krämer så kan ni höra av er till min mor för hon säljer sånt. Allt från heat lotion, typ som tigerbalsam, till lotion och gelly, gellyn kan man ha överallt till vad som helst.

Förresten, jag önskar mig sminkborttagningsmedel.

Kommentarer
Av: kristin

svar: det va 2 tjejer som sjöng på våran skolavslutning ;)

Av: kristin

svar: ja, dom sjunger jättefint :). våde sökte till idol nu i våras, som visas i höst (;

2008-06-14 @ 14:40:47
URL: http://fkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback