Startsidan

Rännskita

När Lotta kom hem från USA gav hon två paket V6 till mig och Eric. Jag har tuggat ganska många sedan dess. Idag när jag var ute och gick blev jag tvärskitnödig trots att jag redan hade bajsat idag. Jag skyndade mig hem och sen när jag äntligen kom till toan var det alldeles löst. Jag funderade om det kunde vara middagen vi åt idag men sen kom jag på att jag ju har tuggat tuggummi. Jag läste på förpackningen och där stod det "Kann bei übermässigem Verzehr abfürend wirken". Eller om ni föredrar danska, "Overdreven brug kan virke afforende". Hurra för mig!

Kommentarer
Av: kristin

svar: förstår det =) ska nog gå ut en sväng nu jag också ;)

Av: Emelie

Hatar och tugga tuggummi :P haha :P

2008-06-12 @ 21:16:13
URL: http://celebratelife.blogg.se/
Av: Kusin

Ha ha, skitskoj.......för dig!

2008-06-13 @ 10:12:00
Av: Jenny

Samma sak med att överdosera druvsockerbitar. Mycket laxerande.

2008-06-15 @ 18:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback