Startsidan

Rosa skjorta

Mamma skulle på stan och hämta ut sina nya glasögon så vi följde med. Ett par har fortfarande inte kommit. Eric testade en tjusig ljusrosa skjorta som endast kostade typ 99 kronor eller så. Kanske 98. Billigt tycker jag. Den var inte tight men det kan ju vara skönt också. Den var himla fin på honom i alla fall. Han tyckte tyvärr inte att den var fin så han hedde av sig den fortare än fort. Tråkmåns. Jag tror att han inte litar på sin manlighet tillräckligt mycket så han känner sig lite feminin. Hur som helst behöver han en ny skjorta för den han har är lite barnslig. Dessutom vore det bra med en helfärgad. På tisdag nästa vecka ska jag på stan med min syster så då kanske jag råkar köpa den åt honom. Och sen när vi ska någonstans kanske jag råkar tvinga honom att ha den på sig. Ja, så får det nog bli!

Kommentarer
Av: Carro

Varför är killar så anti att köpa snygga kläder? Ok nu är rosa skjortor inte just min favorit, men kan de inte bara lita på när flickvännen säger åt dem att köpa kläderna? VILL de inte vara snygga eller?

Av: michelle

jag vill ha en rosa skjorta.

Jag bejakar min kvinnliga sida. som fan.

Fast jag är tjej.

Men man vet aldrig, michelle är för både män och kvinns.

2008-06-23 @ 19:34:02
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback