Startsidan

Mycket att packa

Godmorgon!

Nu behöver ni inte påpeka att jag vaknar sent för det är faktiskt med mening. Jag ska ju vara Chaufför på midsommar hela natten och då vill jag helst inte somna. Förresten mamma, har du pratat med Lillian?

Idag ska vi packa. Jag tänkte börja nu men Eric lär väl göra det ikväll om jag känner honom rätt. Eftersom jag har införskaffat och fått  två jackor, fem par skor, en sjal, en tröja, en väska, fyra trosor, två klänningar, smink, massa hudgrejer, en vattenflaska, alkohol, två par leggings, en bok, en mp3 och ett doftljus så känns det som att min väska kommer vara överfull. Eric brukar ju låna allt från schampo till deodorant av pappa så han behöver inte ha med sig så mycket.

Ja, nu ska jag gå och packa och klä på mig. Hej då!

Kommentarer
Av: pappa

Erik kan få låna några långkalsonger

2008-06-16 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback