Startsidan

Blåa ögonbryn

Goddagens! Igår skulle jag måla lite på Erics ögonbryn med en svart eyeliner för han tycker att det blir finare. Egentligen ska man väl använda en ögonbrynspenna men jag äger ingen sådan så det fick bli eyeliner. Inte flytande utan en penna alltså. Så målade jag och när han kollade sig i spegeln blev han rätt förvånad för jag hade använt en blå eyeliner. Hehe, det var roligt. Tro nu inte för den sakens skull att jag brukar använda blå eyeliner utan den fick jag av mormor för en herrans massa år sedan. Undrar om den är dålig eller så eftersom den är gammal. Jag visste inte att smink kunde bli dåligt förrän Carolin påpekade det för mig en gång.

Idag fick jag och Eric veta att vi ska jobba även nästa vecka och också några veckor efter påsk. Så vart det med den resan. Men vi får helt enkelt åka i början av maj istället. Det är nog bra för då behöver man inte åka lika långt för att få värme.

Kommentarer
Av: Carro

Jag är ruggigt nöjd över att bli nämnd i dina blogginlägg titt som tätt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback