Startsidan

Dagens fråga

Hej vänner! Snart kommer Sandra hit och då ska vi se på filmen Juno. Eric säger att den är jättebra så det hoppas jag. Middagen var för övrigt väldigt god. Och Lotta, jag har hälsat Eric att du har möblerat om. Han blev förvånad.

På tal om att möblera om, Eric tyckte att vi ska möblera om på mitt rum. Sådär så att sängen står som mitt i rummet. Eller alltså huvudändan ska fortfarande stå mot en vägg men inte någon av sidorna. Vi får väl se om det går eftersom det inte går att flytta på garderoben. Den är nämligen trasig så flyttar man den rasar den nog ihop skulle jag tro. Fast när jag tänker efter så kom vi på hur vi skulle kunna ställa sängen. Jag får helt enkelt klura på det, eller fråga Eric.

Förresten så håller jag på att kolla resor nu. Jag och Eric vill åka på en trevlig sol- och badsemester i mitten av april. Vi funderar på Spanien eller Kroatien eller någon annanstans. Det spelar i och för sig inte så stor roll bara det finns sol och bad. Helst mycket sol så att till och med jag kan bli brun. Om det är någon som har förslag på vars man kan resa hyffsat billigt i Europa där det finns sol och bad så snälla berätta!

Kommentarer
Av: Carro

Glöm inte att kolla upp hur varmt de har det i april också... Så det inte bara är typ 13 plusgrader :)

Av: Mr. Pitt

Juno är faktiskt ganska bra.. om man gillar myskärleks film dvs...

2008-03-11 @ 13:10:21
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Av: Elin

Gran Canaria, Egypten, Thailand är det varmt iallafall. Egypten är nog billigast av dom :)

2008-03-11 @ 17:28:53
URL: http://takemehigher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback