Startsidan

Dagens middag

Goddagens! Nu kom vi just hem från jobbet och idag skar jag mig igen. Inte lika mycket som förra gången men det svider ändå. Men ja, det är sånt man får ta. Nu jobbar jag ju med Eric igen och det är roligt. Dessutom är han ju längre och starkare, tror i alla fall han, så han kan göra spnt som jag inte når/orkar/ids. Det är bra.

Nu ska jag gå upp och vila lite för sens ak vi börja med maten. Pappa om du läser det här och undrar vad det blir för mat så kan jag berätta att det blir lax i ugnen med citron, salt, svartpeppar och citronpeppar på. Till det bjuder vi på potatis och hollandaisesås. Smarrigt va?!

Kommentarer
Av: lotta

han är i vart fall längre... hälsa honom att jag möblerat om i hans rum nu och att det blev mycket bättre
kram lotta

2008-03-10 @ 15:51:00
Av: Mr. Pitt

snö är äckligt :) jag gillar ditt bloggnamn starkt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback