Startsidan

En viktig dag

Haloj! Här sitter jag sminkad och fin och väntar på att mamma ska komma hem för då ska vi fara på stan. Jag och Eric ska gå viktiga ärenden till optikern och banken. Nu märkte jag just att min gylf far ner av sig själv och det är ju inte så roligt. Tur att jag har en lång jacka. Nu kom mamma hem förresten så nu ska hon bara duscha. Intressant va? Nu har Eric också gjort sig fin. Sen ska vi lämna Jessicka på dansen.

Jag ska förresten se hur mycket pengar jag har så jag kan shoppa upp det. Nej nu ljög jag. Det ska jag inte. Men jag ska se hur mycket pengar jag har. Hej då!

PS. Jag kanske ska lägga in en bild på min franska manikyr sen.

Kommentarer
Av: Lia Florenz

vilken fin blogg du har :D

Av: weronica

hoppas du får en bra dag. :)

2008-03-14 @ 10:34:13
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Av: weronica

svar; det ska det verkligen bli.
ska du göra nå specielt på lovet? :)

2008-03-14 @ 11:34:49
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Av: MrMrs.blogg.se

Hej på dig! Väldigt fin blogg har du, vem har hjälpt dig med sidan? :) take care / Jessica

2008-03-14 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback