Startsidan

Hyllning!

Hej vänner! Idag vill jag berätta om hur bra Malmö Aviation är! Igår när jag var dyngtrött bokade jag biljetter till Anna till Stockholm. Självklart bokade jag Stockholm-Umeå imorgon och Umeå-Stockholm på torsdag. Idiotiskt eller vad? Imorse såg mamma det på bokningslappen så då ringde hon till Malmö Aviation för att boka om det vilket skulle kosta lika mycket till. Då säger den trevliga kvinnan där att hon ska dra bort kostnaden för den resan jag lyckades boka fel. Kanske hur snällt som helst! LÄNGE LEVE MALMÖ AVIATION!

Så, snart ska jag hämta pappa på flyget för han kommer från Stockholm. Men först måste jag klä på mig och titta mig i spegeln. Nu kanske ni tycker att jag är fåfäng eller så men det är jag inte. Bara ibland. Men ja, alltså det var så att jag hade ju maskara i fredags och den hedde jag bort när jag duschade igår efter matchen. Alltså jag gnuggade inte massa utan jag lät det bara rinna så nu är jag svart under ögonen. Spännande va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback