Startsidan

Inga tips

Hej vänner! Idag gick det bra på jobbet. Vi jobbade på utav bara attans så nu har vi gått igenom hela huset. Då är det "bara" finslipningen kvar. Det var tydligen ingen som ville berätta vars man kan åka på semester fast Carolin skrev ju att jag ska kolla så det är varmt i april för vi vill ju kunna sola och bada. Det var smart sagt. Ikväll är det fotbollsträning fast då skulle tydligen någon från kansliet komma och prata så då blir det nog inte mycket fettförbränning. Lite synd, jag hoppas dom har något viktigt att säga.

Juno var en jättebra film tycker ja. Den bprde ni se. Jag gillar inte att recensera filmer så det tänker jag inte göra nu heller. Men den var bra.

Nu ska jag hjälpa till med maten. Eric däremot ska gå en sväng med Urax för det lovade han. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback