Startsidan

Jag har ritat

Alltså jag vet att jag skulle städa men det är ju så förbenat tråkigt! Jag har faktiskt burit upp all min rena tvätt och ner den smutsiga. Sen dammtorkade jag pianot och hyllorna. När jag ändå var igång med trasan torkade jag av handfatet också. Nu behöver ni inte tro att jag har ett eget handfat på mitt rum för det har jag inte.

Den här tjejen ritade jag i Illustrator för några veckor sen. För några dagar sen hittade jag den i en mapp och såg den bara liten och funderade vad det var för en bild. Jag tyckte till och med att den var fin. Sen öppnade jag den och insåg att den inte alls var så fin. Idag försökte jag färglägga den i Photoshop men se det gick inte. Jag tror jag försöker i Paint istället. Eller nåt. Vi får se om jag ens ids. Hej då!

Kommentarer
Av: eric

hahahahah :D den e ju fin!

2008-03-08 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback