Startsidan

Knappt en vecka kvar!

Godkväll! Nu hade jag tänkt gå och sova för jag är trött. Först kanske jag tar lite glass för det råkar vi ha idag men jag vet inte om jag ids. Troligen inte. Jag har redan stillat mitt sötsug med en passionsfrukt och en blodapelsin. Det var gott vill jag lova!

I veckan är det inga träningar eftersom alla ungarna har sportlov. Det är ju lite skönt på ett vis fast ändå tråkigt. Jag får städa mitt rum istället för det är rätt jobbigt. Dessutom skulle det behövas för på söndag kommer Eric och då behöver det ju inte se ut som när han for för det var ingen höjdare. Sen har vi ju en liten hund som vill gå ut på dagarna så jag kanske ska motionera bort lite fett på en långpromenad. Helst ska det vara sol fast det är det ju inte när jag kommer hem från jobbet. Men ja, det spelar inte så stor roll egentligen. Men det är ju skönt att få vara för sig själv ibland. På åkern alltså. Då kan man sjunga och sånt så att ingen hör. Ja. Nu ska jag gå och sova, hejsvejs!

Kommentarer
Av: Eric

det gör inget om det är stökigt :) för du kommer få sova på golvet! HAHA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback