Startsidan

Lekramp

Godmorgon! Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och sen ska jag bege mig till Sandra för att skjutsa henne och mig till jobbet. Livet känns bra härligt just nu tycker jag, ingenting som ligger på axlarna som en stor sten!

Fikat igår med Maria var väldigt trevligt! Vi har ju inte träffats på ett och ett halvt år så det var roligt. Hon är också en sån där person som man alltid kan prata med, oavsett hur längesen det var man sågs. Jag fick dock kramp i ögonen och kinderna för jag är inte van att le en hel kväll. Om ni undrar varför i hela friden jag fick kramp i ögonen så är det för att jag kisar när jag ler. Spännande va?!

Sen när jag kommer hem från arbetet ska jag nog skriva ett inlägg som är lite djupare eller hur man ska säga. Tyvärr är jag väldigt dålig på att ordbajsa, såvida jag inte ska skriva om mig själv, så det kanske inte blir så mycket. Jag ska inte berätta vad det handlar om nu för då kan jag inte ångra mig om jag skulle vilja det. Men ja, nu måste jag susa. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Eric

du får le med mig hela natten också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback