Startsidan

Luciavaka nästan

Ja herre min gud! Nu kom jag just hem och det var en otroligt trevlig kväll! Först träffade jag Camilla, eftersom jag hade bestämt det med henne. sen träffade jag Isa och Alex och det var verkligen skitroligt för dom har jag inte träffat på kanske hur länge som helst. Jag måste verkligen höra av mig till dom snarast. Sen kom Sandra som jag också hade bestämt träff med och sen väntade vi i kanske tio år på att dom där grabbarna skulle dyka upp. Han ringde massa gånger och tyckte att vi skulle fara till deras hotell och basta men det ville vi inte för vi hade ju betalat in oss. Sen träffade jag Erik som gick i min klass i gymnasiet och det var roligt för han har jag inte sett sen studenten. Sen kom äntligen Alex och Teddy så då umgicks vi med dom. Det var faktiskt riktigt trevliga grabbar så när X3M stängde följde vi med till deras hotell och umgicks. Och ja, nu kom jag alltså nyss hem. Just ja, alltså Teddy har verkligen världens coolaste namn, och då menar jag inte bara förnamnet, han var tvungen att visa körkortet för att vi skulle förstå att han var seriös.

Förresten så filmade jag när Camilla dansade discodans men det ska jag inte lägga ut här för då skäms hon nog. Sen satt jag och skrattade typ halva kvällen åt folk som dansade. Jag förstår verkligen inte det roliga!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken sen är det dags för match. Weee hooo.

Kommentarer
Av: Carro

Men Nina! Skandal att åka och festa på hotell med främmande män :P

Av: Carro

Hehe jo jag förstår dig till fullo. Jag är verkligen inte den som ska prata egentligen haha :D

2008-03-01 @ 14:43:23
URL: http://carra.blogg.se
Av: Carro

Haha nej men när man är singel som jag kan man det! Fast nu vet jag iofs inte om jag är det längre ;)

2008-03-01 @ 15:06:28
URL: http://carra.blogg.se
Av: Anna

Haha, det lät kul! Åh, du borde gå på X3M nu på fredag också och träffa mig. :]

2008-03-03 @ 13:44:56
URL: http://annanicoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback