Startsidan

Mina publicerade bilder

Hej vänner! Igår kväll skickade jag några bilder till dom jag fotade för och här kan ni se resultatet. Tyvärr är några beskurna så att viktiga saker i bilden försvann men det är sånt som händer.

Datorn jävlades mycket igår men jag ska lägga in fler bilder från igår nu i förra inlägget.

Nu la sig Urax på min väska och täckbyxor för det tyckte han nog såg skönt ut. Hoppas jag inte har något ömtåligt i bara.

Alltså Björn Gustafsson var ju kanske hur rolig som helst igår. Jag skrattade verkligen så att jag grät och det är inte ofta det händer. Speciellt inte åt tv. Jag är ju en sån som säger typ "haha" och sen ler jag lite. Nej det var roligt alltså. Måste se om det finns på youtube!

Kommentarer
Av: lotta

vilka supersnygga skoterbilder! du är ju superduktig! hälsa eric att jag vill se hans nya kläder också. gärna på, om det går. kram från fjollträskmorsan

2008-03-17 @ 10:36:55
Av: Claudia

Grymt snygga bilder säger jag bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback