Startsidan

Pappa är "rolig", som vanligt

Goddagens! Idag var sista jobbdagen och det var skönt vill jag lova! Nu ska jag byta om och fara på sista boxercisepasset. Det ska bli skönt det med. Jag skulle behöva packa lite ikväll men jag håller på att tvätta nu så jag kan inte packa klart ändå. Men ja, jag ska i alla fall ta fram en väska och he ner lite underkläder.

Idag efter jobbet åkte vi och lämnade den ena bilen hos en människa och sen åkte vi på stan med pappa. Vi gick till biblioteket först och där lånade jag Pippi Långstrump på tyska. Den tänkte jag läsa i stugan. Sen gick vi på Clas Ohlson och kikade lite. Pappa gick fram till en sån där informationsdisk där dom hade armbandsur i disken så ägde följande konversation rum:

-Har ni inga andra klockor än dom här?
-Nej tyvärr, det här är dom som finns.
-Men dom är ju inte så kul att ha på väggen.
-Jahaaa, du menar sånna! Jamen dom är på Q där borta!
-Okej, har ni solur?
-Ehh...?
-Nej det vill vi lix inte ha för det snöar ju.

Kommentarer
Av: Anonym

Cool blogg du har ! :D

Av: Mr . Pitt

Haha din pappa var faktiskt kul :D

2008-03-20 @ 00:20:30
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Av: Sandra Z

Haha, typ bästa konversationen ever!

2008-03-26 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback