Startsidan

Skobegär

Godmorgon! Nu har jag nyss varit ute med Urax och när jag har skrivit klart det här ska vi bege oss till arbetet. Nu är det bara idag och imorgon och sen är det PÅSKLOV! Det ska bli hur skönt som helst att få vila upp sig i fjällstugan. Dessutom har ju jag och Eric en kalasstor påse med godis som vi ska äta i bilen på vägen. Eftersom det är så mycket, drygt ett kilo, hehe, så tror jag att det räcker som påskgodis också.

Jag var ju på stan i fredags och letade efter vita converseskor i läder, jag kanske nämnde det, men dom fanns ju inte. Okej, nu ljög jag. Dom finns på DNA för himla 1000 svenska kronor men det räknas inte för dom vill jag inte ha! Max 700 för det har jag sett dom för i Nacka Forum. Nu kollade jag på converses hemsida och där kostar dom 62 pengar men sen tillkommer säkert massa frakt och sånt. Sen finns ju dom där svarta med hål i i läder på Stadium för 500 men dom finns bara i 6½ och jag ska ha 6. Storlek alltså. Fast just ja, jag måste samtala med Moa. Jätteglad smiley. Glöm förresten att jag skrev något överhuvudtaget.

Nu måste vi fara, hejsvejs!

Kommentarer
Av: Claudia

Såg mörklila converse i läder för 300kr i Luleå det var 70% på dem. dock en bit bort:( Ser jag ngt så hojtar jag till;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback