Startsidan

Snabb tant!

Haloj! Idag medan jag väntade på Eric när han var hos optikern strövade jag runt på stan själv. Eller, jag gick på toa och sen gick jag till Gina Tricot. Oj vad jag gillar den affären! Idag införskaffade jag ett par tights eller vad det heter, precis som långkalsonger fast tighta. Sen ett par korta shorts för det har jag minsann velat ha länge. 300 för allt. Lite dyra tights men sånt är livet. Kan visa shortsen sen.

Idag när jag skyndade mig från där jag lämnade mina glasögon för att få en ny front på dom eftersom färgen var avskavd så gick jag alldeles bakom en tant som var kanske 70 år. Över 60 i alla fall för hon hade helt vitt hår. Hon var minst två decimeter kortare än mig och hade nå slags klackaktiga skor på sig och jag gick det fortaste jag kunde och ändå gick hon minst lika fort eftersom jag inte kom förbi. Jag tävlade till och med med henne, som jag alltid gör med folk som inte vet om det, men hon var ta mig tusan snabbare. Är det inte tragiskt?

Det var en vid namn Jessica som undrade vem som gör min design på bloggen och då kan jag berätta att jag gör allt själv fast headern har Eric gjort men det är jag som har bestämt EXAKT hur den skulle se ut för jag satt brevid. Och han ville väldigt gärna göra den annars hade jag gjort den själv. Ja, förresten så tog jag bort mina snöflingor idag. Hoppas ni inte saknar dom. Hej då!

Kommentarer
Av: weronica

svar; åhå, det låter riktigt mysigt asså :D hoppas ni får det riktigt roligt :D

Av: weronica

svar; tack desamma :)

2008-03-14 @ 19:55:15
URL: http://hedvaalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback