Startsidan

Bad på badminton

Jag vann inte. Martin vann tror jag fast mest körde vi två mot två. Då förlorade mitt lag i princip varenda gång. Men jag tror det var för att jag hade det gamla racketet. Eric tyckte till och med att det var för tungt så jag fick tillbaka det lika fort igen när jag hade blivit av med det. Men inte mig emot, jag tycker inte att det spelar speciellt stor roll vilket racket man har. Skorna däremot, jag hade klumpiga springskor eftersom jag inte kan ta med hur mycket som helst hit ner.

På fredag blir det i alla fall Rappakaljakväll här med lite spännande människor och på lördag ska vi nog på picknick i en park med nå spännande människor. Det är roligt, speciellt om det är bra väder.

Idag till middag åt vi i alla fall jätteråris, alltså ni vet råris, jättenyttigt. Det var helt mörklila och såg kul ut. Ja, nu ska jag nog duscha, hej då!

Kommentarer
Av: Lovisa

Skönt att vara ute också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback