Startsidan

Dagen i en mening

Godkväll!

Idag hämtade vi Sarah och tog henne till baletten sen for vi hem till deras nya lägenhet och var där lite sen for vi ut och åt på en restaurang nära Stureplan och det var himla gott och tack för maten så fick jag också en present av dom och det var snällt och det var fina trosor som jag ska testa imorgon eller så tack för dom sen for jag och Eric hem fast Claudia hämtade oss på vägen och vi köpte två burkar Ben & Jerry´s som är slut nu sen for vi hit till Eric och spelade Buzz och Singstar och jag fick en present av Moa tack så mycket för den och så sen for Claudia hem och nu ska vi sova.

Kommentarer
Av: Carro

Vilken är den godaste Ben&Jerry's? Jag har bara smakat Fossil Fuel, Cookie Dough och den med körsbär.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback