Startsidan

Party!

Goddagens!

Vilket kalas det var igår alltså! Vi började med att spela lite sånt där Nintendo Wii, Mario Kart. Jag körde både med och utan ratt men jag tycker fakriskt inte att det var så mycket att hänga i julgranen. Visst, har man en sån fitbräda som ger motion och är rolig är det ju en sak men ratten och det var överskattat.

Sen sjöng vi massa singstar och det var roligt för jag vann för det mesta. Erics vänner var jättetrevliga och så. Ja, och jag kan ju inte recensera så nu ska jag sluta. Eller just det, det var en kille där också som gjorde drinkar och dom var nedrans goda. Nu har jag lite bråttom också för vi ska fara nu och jag måste testa ett par byxor som Lotta inte vill ha. Men vi hade i alla fall jättekul igår. Och jag ordnade en atyrketävling mellan några killar och sen försökte jag få några att sluta röka. JAg hoppas dom inte blev ledsna för jag kom på idag att jag sa till dom att dom var äckliga och att det var därför dom inte hade några flickvänner. Men ja, det är ju sant. Hej då!

Kommentarer
Av: mia

Av: mia

hahahaha alltså det tidigare inlägget jag råkade trycka enter innan jag hade skrivit det jag skulle skriva >< wooops



hahaha åt dedär killarna som röker, de var ju sant d du sa åt dem ^^ ibland gör sanningen ont.



och om mina tandborstbyten så ja jag byter den ofta. men det är för att tandborstar är jätte äckliga och man ska byta ofta också. det var nån som berättade nån gång för mig hur äckliga d är så fick men av det.

2008-05-10 @ 13:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback