Startsidan

Drömmar om vi i femman

Halojsan!

Idag var det ju tänkt att jag och Eric skulle följa med Lotta och träna. Så blev det inte för vi råkade sova till halv tolv och hon åkte just efter frukosten. Det var ju lite synd. Men ja, det får bli en annan gång. Nu när Eric har ätit lunch ska vi gå ut i solen lite tänkte vi. Sen kanske jag ska fortsätta på min fina målning för Lotta kanske inte vill att den ska ligga i köket och skräpa. Jag kanske ska sitta på balkongen och måla. Fast det kom jag väl på förut men det blev aldrig av.

Inaytt drömde jag att jag var med i Vi i femman fast jag var stor som nu. Jag blev jätteirriterad på killen som var i mitt lag för han kunde ju ingenting. Tur att jag var med då. Om ni undrar varför jag drömde det så kan jag berätta att det var för att Eric satt och såg på det imorse och jag hörde ljudet från det. Fast det konstiga med drömmer var att jag inte fick tid att svara, dom hoppade som över mig hela tiden.

Ja, hej då!

Kommentarer
Av: DENISE DORNELL

ha en bra dag! solen skiner ^^

Av: Anonym

va underbart, han ska bara vara borta två dagar till Finlaand!

2008-05-11 @ 15:57:13
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback