Startsidan

En målning utan dess like

Igår började jag förresten med en annan bild. Jag har bara kommit kanske en tredjedel så ni får allt vänta lite till innan ni får se den. Den ska få ta lång tid för det brukar ta lång tid för konstnärer. Lotta sa igår att jag skulle rita upp dom fyra papper som fanns kvar och nu har jag kladdat på två. Om hon fortfarande tycker att jag får förstöra dom sista så har jag en briljant idé. Monica hade nämligen målat kanske det finaste jag någonsin sett på en sån tavelduk men sen målade hon över det och gjorde annat på den. Därför tänkte jag försöka mig på att måla som henne. En sådär lila och rosa himmel med hav. Låter det inte underbart vackert? I och för sig kan jag ju inte måla men jag ska som sagt försöka mitt allra bästa.

Förresten mamma, min mobil fungerar inte. Tur att jag fyller år snart. Fast jag har fått låna Erics gamla nu tills vidare. Erics paket har kommit fram också. Du kan ju ringa sen, kanske hem hit eftersom att min mobil är trasig.

Kommentarer
Av: Fegon

svar: Jo, men jag lyckades inte fixa "marginalerna" så jag lät det bara vara. Har du lust att hjälpa mig på traven lite, eller typ fixa fram en "före och efterbild" för att se hur skillnaden blir? Det skulle vara fantastiskt vänligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback