Startsidan

Glass i Vaxholm

Godmorgon! Snart ska vi fara hem till Eric så nu ska jag göra nåt. Jag vet inte riktigt. Jag har käkat frukost och klätt mig så jag ska nog bara vänta. Båten går om en timme så det är lugna puckar. Jag kan förresten lägga in en till lista som jag har sparat i utkast. Så brukar jag göra förstår ni, göra några listor som jag kommer över och sen spara dom i utkast så kan jag lägga in dom när jag inte har något vettigt att skriva.

Förresten så ska vi äta glass i Vaxholm. Det har jag gjort med morfar och det var nedrans gott vill jag lova. Fast då betalade han så då blev det ännu godare. Nu kom jag och tänka på att det var ganska roligt för den här konversationen ägde rum då, för cirka ett år sedan.

Morfar - Ska vi gå och ta en glass?
Jag - JAAAAAA!!!

Sen blev jag lite osäker på om han tyckte att jag skulle betala min glass eller inte så jag sa lite lurigt:

- Mmm, fast nu är ju min plånbok i bilen...
- Men det gör väl inget, det är väl ingen som tar den där?

Jag väntar förresten med listan för det här blev ju himla vettigt ändå. Hej då!

PS. Jag kanske fotar min glass idag så kan ni få se sen och bli läskade.

image485

Kommentarer
Av: **Jennie**

Vilken söt morfar :p

Av: Jennie & Exxa

Gillar verkligen din header!!

2008-05-03 @ 10:20:17
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback