Startsidan

Kändisjakt på Söder

Hej alla vänner!

Idag ska vi vara barnvakter igen. Igår när vi var det hände en spännande sak vill jag lova! Jag såg en kändis! Nu undrar ni såklart vem det var. Var det en häftigare person att se än Marta eller Hanna Ljungberg, som man för övrigt ser ganska ofta hemma? Nej skulle jag nog säga, eller, häftigare än Hanna Ljungberg för hon spelar knappt längre på grund av alla skador. Men eftersom Marta är världens bästa kvinnliga fotbollsspelare så är det nog det häftigaste man kan se. Ja, hon jag såg var i alla fall Blossom Tainton. Hon cyklade och såg så där härligt fräsch och glad ut. Jag vet att jag hatar ordet fräsch men det var precis det hon såg ut att vara. Jag har alltid tyckt att hon verkar vara en sån naturlig och frisk människa och nu när jag har sett henne IRL, som man säger, så är jag ännu mer övertygad! MER BLOSSOM ÅT FOLKET!

Moa bakade värsta goda kladdkakan igår! Det är ett nytt enkelt recept som bara ska vara i ugnen i tio minuter! Är det inte sjukt? Den ska jag göra någon gång.

Förresten kan jag inte fatta att jag fyller år om bara tre ynka dagar. När man var liten längtade man ju i flera år på sin födelsedag. Nu har jag glömt bort den flera gånger och funderat över vad jag och Eric ska hitta på på lördag, som att det var en helt vanlig lördag. Men det är det ju inte. Jag fyller ju tjugo år. Det är ju inte klokt. Jag vill inte bli äldre nu!

Kommentarer
Av: Carro

När jag var i Stockholm såg jag Alex Schulman (som var med på mitt plan) och Morgan Alling! Du vet han från Tippen! Coolt va :P

Av: Anonym

Yo kusin vitamin, jag å Carola Häggqvist stog bredvid varandra inne på Zara förra fredagen. Våra armågar nuddade varandra, det du!!!!!

2008-05-22 @ 08:34:25
Av: Jessica Anshagen

Jo det håller jag verkligen med om.. Brukar köpa från H&M där dem kostar 29 kr å dem är helt ok. Har inte fått något pris på det jag fick hem än, men om det inte är allt för dyrt kanske du kan testa :)

2008-05-22 @ 12:47:53
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback