Startsidan

Kryssning till Riga

Alldeles snart ska jag och Eric bege oss till Frihamnen för därifrån går båten. Vi har varit och handlat mackor och mjukost och risifrutti och så ska vi ha med oss pannkakor. Det är nedrans dyrt att äta på båten så det ska vi försöka undvika. Något som inte är så värstans dyrt på båten är däremot det som finns i Tax Freen. Där ska handlas minsann! Jag ska införskaffa toblerone, en maskara till Lotta, Salt & Blandat och nåt annat kul om jag hittar det. Vi kommer tillbaka på tisdag morgon så då ska jag berätta hur roligt vi hade. Har ni tur får ni se nån bild också. Jag gillar ju inte riktigt att lägga ut oretuscherade bilder och eftersom Erics dator är på lagning så finns det inget Photoshop här. Alltså blir det kanske inga bilder. Men det kanske kommer nån dokumenterande bild eller så. Ja, vi får se.

Nu ska jag gå och packa det sista och sen ska jag äta en sen lunch. Fast nu ska jag förresten se lite Talang. Hej då!

Kommentarer
Av: alexandra

lät mysigt, docks kulle jag aldrig sätta mig på en båt ;D

Av: Jennie & Exxa

Vad kul, vad ska ni göra i Riga??

2008-05-05 @ 09:58:40
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback