Startsidan

Packning inför Riga

Sådärja! Nu har jag packat åt både mig och Eric. För er som inte vet kan jag ju berätta att vi åker till Riga imorgon eftermiddag. Det är bara en kryssning över några dagar så vi är inte borta i ett år eller så om ni trodde det. Jag har packat i en sån där lite större ryggsäck så det inte ska bli så jobbigt att bära. Vi är ju bara där en dag också så man behöver inte ha med sig så mycket. Ett tips till er alltså, åk sista minuten till något spännande land!

Jag kollade nyss vad det skulle vara för väder i Riga på måndag och då stod det 13 grader. I torsdags när jag tittade stod det 10 så det går åt rätt håll. Det ska tydligen inte regna i alla fall och det är ju huvudsaken.

Hopp (det där uttalas hopp och inte håpp som i hoppa), nu när jag sitter här och sitter så kom jag på att jag nog ska ta med min flipfloptofflor som jag fick av mamma när hon hade varit i Australien. Dom är chockrosa och jättefina! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback