Startsidan

Spännande hemlighet

Halojsan!

Idag kommer Otto och Max för vi ska sjunga Singstar och spela Buzz. Jag ska se till och vinna hade jag tänkt. I Singstar blir det nog enkelt men tyvärr inte i Buzz. Eftersom alla dom är killar har dom helsnabba reflexer så jag hinner inte vara med. Fast i och för sig läser jag ganska snabbt så är det mycket text kan jag vinna. Fast sen vet jag inte så mycket heller. Det är ju lite tråkigt.

Alltså jag och Eric har värsta hemligheten som är värsta rolig men det får ingen veta. På grund av det är jag kanske tråkig och dålig på att uppdatera men jag hoppas ingen blir ledsen. Och nej, vi ska inte förlova oss eller nåt sånt fjams.

Förresten så är statistiken helt knäpp sen jag bytte till nya plattformen. På morgonen igår var den på typ 15 personer, sen mitt på dagen när jag kollade stod den på 3. Helmysko. Men det spelar väl egentligen inte så himlarns stor roll.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Man ska chansa hej vilt i Buzz, det brukar gå så bra så.

2008-05-14 @ 20:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback