Startsidan

Torsdag

Godmorgon!

Idag ska jag och Eric he på oss ansiktsmaskerna som han fick när han fyllde år. Vi ska ju på kalas imorgon, det blev flyttat från lördag, så då måste vi vara extra fina! Idag ska vi också gå ut och gå så vi får lite friskluft och motion. Kan behövas. På söndag har vi bestämt att vi ska följa med Lotta till Friskis & Svettis och träna. Det är bra att träna. Och nej, vi ska inte fjanta runt på nån tantgympa utan det blir styrketräning för hela slanten. Är det inte så mycket folk ska jag springa på löpband lite också för det tycker jag är roligt. Jag önskar mig ett löpband till jag fyller år. Inte för att jag vet vars jag skulle kunna ha det men. Ja, nu vet ni i alla fall.

Nu fick jag värsta snilleblixten förresten! Sen när vi har varit ute och gått ska jag kanske sätta mig på balkongen och måla på min tavla. Vi har ju nämligen sol, klarblå himmel och värme här.

Senare idag ska jag ge er ett tips, fast det fungerar bara för dom som bor i Stockholm och Göteborg, tror jag, ska kolla upp det.

Och mamma, läs inte listorna då om dom är jobbiga. Jag vet inte om jag vill ha ett batteri, det beror på vad dom kostar. Ring mig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback