Startsidan

Systembolaget

Goddagens!

Jaså pappa, jag förstår att du brukar behöva böja dig ner för att ta upp bollen ofta.

Igår på Gröna Lund var trevligt minsann! Det var så himla varmt så vi höll nästan på att dö. Inte riktigt, men nästan. Jag tog lite bilder på In Flames men jag hade bara med mig vidvinkelobjektivet så det blev inte så bra. Vi får väl se sen, jag har inte hett in dom på datorn än. Jag ska göra det sen när Eric duschar eller så. Snart ska jag gå och duscha och sen ska vi fara och handla lite inför ikväll och sen ska vi käka middag och sen kommer folk. Det ska bli trevligt. Men nu ska jag alltså duscha. Hej då!

Förresten så ska jag gå på Systemet för första gången idag. Jag kommer nog bli röd i ansiktet eftersom jag blir det av att köpa folköl. Men jag ska försöka se det som något roligt och inte pinsamt. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback