Startsidan

Islands rosa skor

Godmorgon!

Vilken trevlig dag det var igår alltså! Tyvärr fick kvällen ett dåligt slut men det är sånt man får ta. Hur tusan kunde ryssland vinna? Att Sverige inte vann gjorde mig ingenting eftersom jag fortfarande tycker att Charlotte ser ut som en transa. Hon borde verkligen inte ha mittbena! Men ja, Björn Gustafsson gjorde ändå kvällen rolig. Folk från andra länder måste ju tro att han är utvecklingsstörd men fy tusan så rolig han var, som vanligt. JAg hejade förresten på Island för dom hade snyggast kläder! Som hon tjejen hade jag sett ut om jag har varit med. Kolla bara skorna! (Självklart hittar jag ingen bild på dom)

Idag ska vi gå till Nacka forum och köpa bomullsrondeller så jag kan använda min dyra finnborttagare. Eric vill inte gå men det ska vi för vi följer ju ett bantningsprogram. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Ful? Nej ibland undrar jag över din smak Nina haha :P

Av: maria

Haha, joo det har jag .. Hur vet du det ? :P

Spelar/Har du spelat fotboll ?

2008-05-25 @ 18:53:23
URL: http://marialundqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback