Startsidan

Gitarren stämmer inte

Mixemax kom inte igår så det blev bara jag, Eric och Otto. Vi käkade middag, som tyvärr inte var alltför god, och sen sjöng vi lite och sen gick vi på Ica och införskaffade lite saker som behövs till kladdkaka och sen bakade vi kladdkaka och sen åt vi den och så sjöng vi massa singstar och så mådde vi illa och sen jonglerade vi och sen försökte vi stämma gitarren men vi lyckades bara med några strängar så jag ska försöka mer idag. Det var trevligt igår i alla fall om någon undrar.

Idag ska jag ringa till Monica för imorgon ska jag fara hem till henne och morfar för Eric ska på fjollan och då slår jag två flugor i en smäll. Jag längtar faktiskt till helgen för då ska jag äta Monicas ljuvliga mat och allt som hör därtill.

Nu ska vi käka lunch. Hej då!

Kommentarer
Av: Emma

Heeej!



Det var en kille som rekommenderade dig som en bra tjej som kan göra fina bloggar, undrar ifall du har lust och hjälpa mig att göra min blogg fin? det vore helt underbart!!





///Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback