Startsidan

Värsta buset!

Hehehe! Igår städade Lotta Johans rum och då hittade hon sånna tabletter från Buttericks som färgar vattnet i kranen. Man skruvar alltså bort den lilla biten längst ut på kranen och lägger en tablett på den. Syns alltså ingenting. Sen väntar man bara på att en intet ont anande Moa ska komma och spola i kranen. Hon ropade först på Lotta och sa:

"Mamma, kom och kolla på det här, är inte vattnet brunt?"
"Näe, vadå brunt?"
"Jamen det är ju brunt, ser du inte?"
"Vah, nej! Du måste ha fel på ögonen"

Dessutom är Moa sjuk så hon trodde nog att hon hade fel på ögonen.

Det här hände alltså igår och idag har jag lagt dit en ny. Moahahahaha!


UPPDATE!
HAHAHAHA! Eric satt med hörlurar igår så han missade allt det roliga. Nu när jag hade hett dit en ny tablett är han där och spolar och ropar till Moa:
"Moa titta det är rött vatten!"
"Ja jag sa ju det igår men ingen lyssnade"

Och här sitter jag och skrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback