Startsidan

Visste du att jag?

(x) hamnat på sjukhus/akuten
( ) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
( ) velat dö
( ) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
(x) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
(x) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp o mitt utseende
(x) spelat gitarr
(x) sjunger i duschen
( ) har sett någon dö
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på röven
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) gillar inte då folk frågar mig saker
(x) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon
( ) skulle dö för någon
( ) har ett smeknamn
( ) har somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
(x) åkt buss igenom halva Sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
( ) tagit min kompis pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) hållit i en orm
( ) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) har gråtit under någons närvaro
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger
(/) gillar att städa
( ) tror på gud
( ) är en negativ jävel
(x) drömt att jag var död
( ) har aldrig druckit öl
( ) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
( ) är emot abort
(/) gillar muskler
( ) hatar mjölk
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(x) vet hur det är att älska någon som är alldeles för långt borta
(x) älskar någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback