Startsidan

20 kilo?

Jag börjar få lite panik. Jag vet att man inte får panik, man grips av panik, men ändå. Jag måste snart börja packa. Men vad ska jag packa? Täckbyxor och vinterjackan tar ju upp hela väskan så jag förstår inte hur det ska gå till. Jag har ju funderat på att lämna jackan och bara ha skinnjackan och en regnjacka men då kanske jag fryser arslet av mig. Dessutom ska jag ju vara i Stockholm över nyår och då kan det vara kallt. Synd att jag inte är en liten person som har kanske storlek 34 för då skulle kläderna ta mycket mindre plats. Dessutom ska jag ju bli smal när jag är i Tyskland och då måste jag ha med mig både stora och små kläde. Och alla skor? Finskor, vinterskor, gummistövlar, ridskor, några converseskor, crocs och vanliga gympadojjor.Typ tio par skor. Då är väskan garanterat full. Jag får helt enkelt rida i gummistövlarna.

Nej nu ska jag käka frukost och gå ut med Skurax, hejsvejs!

Kommentarer
Av: anna

Nu har jag missat Tysklands-planen Nina! Va fanken, har du skrivit om det förut eller är det något nytt?

Av: Anna

Förresten kan du inte gå ner 20 kilo, för då skulle du ha försvunnit, din lilla grisunge!

2008-11-13 @ 14:17:28
URL: http://mondayagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback