Startsidan

Alkoholfritt

Goddagens!

Idag har jag varit på stan, Jula och systemet med mamma. Jag får väl visa vad jag köpte sen också. En sak som jag inte ids visa var en grå rattmuff. Den skär sig mot det beigea i bilen men det får pappa ta för jag brukar frysa om händerna när bilen är kall. Nu slipper jag det! Sen köpte jag en flaska vitt alkoholfritt vin också eftersom jag ska på kalas imorgon. Jag ska ta bilen dit och då kan man ju inte dricka massa kolhydrater i form av alkohol. Jag hade tänkt dricka vatten eller nåt men nu blev det vin.

Vid ingången till systemet satt det en kille som spelade dragspel. När vi gick förbi sa han "hej" som vanligt, inget konstigt med det. När vi hade gått in sa mamma "Var det en man som spelade? Det måste det ha varit för han slutade spela när han sa hej." Män kan inte göra två saker samtidigt alltså om ni inte förstod det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback