Startsidan

Bögig

Hejsan!

Om nån timme ska jag skjutsa pappa till flyget och sen ska vi fara och träna. Jag måste bara ringa och informera Susanne om planen. Alltså inte flygplanen utan planen om att vi ska träna. Hon kanske är sjuk idag också, vem vet?

Ikväll är det Idol så nu ska jag sätta mig och se på alla klipp från veckan så jag vet vad alla ska sjunga och sånt.

Förresten, minns ni när Katrin kallade Jesper för "lite bögig"? Det klart ni minns. Hon pratade i alla fall om det på radio eller nåt en gång och då sa hon typ "Jamen vad kan han vara, typ 16 år, då tar man kanske åt sig bla bla bla", nåt sånt. Saken är bara den att han är 20. Det tycker jag var roligt. Jag skulle inte bli så glad om jag blev kallad 16.

Kommentarer
Av: Carro

Hahaha! Men Katrin är ju slut och så även hennes hästface till exman.

Av: Ida

haha nej inte kul att se ut som 16 bast.. när man är 20.. :p

2008-11-07 @ 14:23:00
URL: http://iidasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback