Startsidan

Död och barn

Imorse när Eric sa pusshejdå så fattade jag inte alls vars han skulle. Sen kom jag på att han har ju för guds skull skola. Inte för guds skull utan för sin egen. Då somnade jag om och vaknade klockan tio. Nu har jag skjutsat mamma och hämtat Eric och nu ska vi käka lunch.

Mamma och pappa var på vinprovning igår på Inspiration men jag tror snarare att det var vindrickartävling för de var inte helt nyktra när de kom hem.

Det händer så mycket här i livet. Inte i just mitt liv men. Folk dör och andra blir med barn. Vilka det handlar om får ni dock inte veta.


Kommentarer
Av: Anna

Haha, ojdå.



Ärligt talat så är jag i samma situation som dig nu! För jag lyckas inte gå ner de där sista kilona. De kommer hela tiden tillbaka! Det är som att det är enklare att gå ner många kilon än några.



Men jaa, hur gjorde jag? Då fokuserade jag bara på skolan och gjorde aldrig något roligt (typ fikade, festade). Levde tråkmånsliv. Det är den bistra sanningen, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback