Startsidan

Idolfakta

Hej hej!

Anna var inte alls bra när hon sjöng Bleeding love, huvva! Tur för henne att hon fick sjunga duetten också för där var hon bra. Robin B var suverän som vanligt. Han blir bara bättre och bättre. Alice tycker jag kunde ha valt en bättre låt, hon kändes för mesig. Johan borde åka hem för hans röst håller inte. Kevin missade jag tyvärr men jag ska se honom snart. Han är dock alltid bra så han var nog bra idag också. Robin E har jag tyckt är lite tråkig och det känns inte som att han blir bättre.

Nu har vi i alla fall skjutsat Eric till flyget och varit och handlat. Det gjorde vi innan Idol alltså fast det tog massa fel för det blev fel med kvittot så därför missade jag Kevin.

Kommentarer
Av: Anna

Har bara kört vattengympa en gång, och det var faktiskt uppe vid sjukhuset. Var väl många rehabiliteringspationer där eller nåt. Eftersom alla var så gamla. Men det var inte riktigt min grej.



Och du har rätt, Anna var inte bra igår, det var nästan plågsamt att lyssna påå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback