Startsidan

Kalasutvärdering

Hejsan!

Jag blev väckt av telefonen imorse, typ elva, men jag hade varit så smart att jag tog upp den igår så jag kunde svara utan att kliva upp. Nu har jag käkat frukost och bokat in ett träningspass. Vattengympa alltså. Tyvärr blir det bara det näst bästa men vi får väl göra det till ett tungt pass.

Igår på partyt var det till en början dött. Folk pratade med varandra och nickade och log som att de verkligen brydde sig. Eftersom jag och Susanne inte är sånna som låtsas så pratade vi med varandra. Sen gick vi och sjöng lite Singstar och då började stämningen höjas, kanske var för att folk hade fått i sig mer att dricka. När vi hade ledsnat på Singstar så tog vi Våghals och spelade det. Jag och Susanne alltså. Och så tittade en grabb in i rummet så vi sa att han och hans kompis skulle vara med och det var dom. Fast vi hoppade över vissa saker typ när man ska smsa till folk och sånt där.

Sen efter kanske en timme skulle dom ut på krogen så jag och Susanne körde klart leken och sen for vi hem. Då var klockan ungefär kvart i tolv. Vilket party alltså! Det bör kanske tilläggas att dom där två killarna som vi lekte med, det låter inte bra att säga att vi lekte men, kände typ ingen där. De kände en som kände Sandra. Dessutom spillde dom öl på golvet. Tur i alla fall att Susanne följde med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback