Startsidan

Könshår

Idag på Iksu kom jag att tänka på att vissa personer har himla mycket könshår. Alltså, det klart det kan växa över en stor eller liten yta, men det jag menar är att folk låter det växa så långt. Det ser ut som ett stort ris. Alltså busk-ris, inte matris som man äter. Ja, min fråga är i alla fall, varför ansar dom inte lite? Det måste ju vara jättejobbigt att torka sig när man varit på toa och sånt. Och det blir säkert en liten bulle under trosorna också. Inte så fint. Men ja, jag dömer inte, man får ju ha som man vill.

Kommentarer
Av: Carro

Haha ja du borde informera dem om Rfsu's nya produkter ;)

Av: Fanny

Så länge man inte har inställningen att det är äckligt så. Jag fattar inte heller grejen med att inte ansa, det kliar ju och har sig.

2008-11-19 @ 00:32:30
URL: http://intefanny.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback