Startsidan

Lista

Nu har jag lämnat Eric på bussen för han ska göra tenta och nu tänkte jag ta en liten spa-stund för mig själv. Jag ska bada fotbad alltså. Hoppas det är nåt bra på tv så jag har nåt att sysselsätta mig med.

Jag och Eric har börjat skriva upp allt onyttigt vi köper nu och hur mycket det kostade. Så ska vi se om en månad hur mycket pengar vi slösar på snask. Jag tror att det är himla mycket. Fast nu när vi skriver upp allt så kanske man tänker sig för en extra gång innan man handlar. Eftersom jag älskar att skriva listor så tycker jag det här är en jätteskojig sak att göra om man har tråkigt eller så. Ja, ett tips till er alla alltså!

Kommentarer
Av: Ida

Vilken super cool deisign du har lyckats få dit! Kram

Av: Susanna

Fin blogg :)

2008-11-03 @ 19:23:14
URL: http://susanna1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback