Startsidan

Sandras paket

I den här tjusiga läskförpackningen har jag gömt två penslar som man kan he på ägg på bullar med. Eftersom det är en så tråkig present så måste man ha en rolig omslagning. Jag tönker mig att hon skrattar genom hela öppningen, som kommer gå rätt snabbt, och då blir hon aldrig besviken på den dåliga presenten. Ett tips till er alla!


I den här fina inslagningen finns en kortlek som heter "Våghals" som är ett "Sanning eller konsekvens för en roligare fest!" Det kan bli kul tycker jag eftersom jag antar att Sandra inte gillar sånna lekar. Visst har jag gjort fina glitterlimspluttar?!


Till sist får hon en Ben & Jerry Cookie Dough också eftersom jag råkar veta att hon älskar sånna. Snygg inslagning va?! Ballongen är tydligen nåt internt skämt som jag tänkte vara med på . Därför tyckte jag det blev fint att he den på paketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback