Startsidan

Snask = mardrömmar

Jag tror att jag är som pappa! När han äter feta ostar och grädde på kvällen drömmer han mardrömmar och igår, och alla andra dagar, åt jag chips och jag har inte kunnat sova ordentligt på länge. Det måste vara så! Idag ska jag inte äta nåt snask för jag måste vila magen innan helgens smaskigheter. I alla fall, inatt vaknade jag massvis med gånger och var rädd. Jag såg på Efterlyst just innan jag gick och la mig och då berättade de om en kille som blev mördad av sin "vän" och sen dumpade de kroppen i en gödselbrunn. Helt sjukt hur störda människor kan vara! Jag ville inte väcka Eric heller för han skulle ju upp till skolan.

Han är i skolan nu och idag börjar dom med programmering. Nu får vi se om han tycker det är skoj eller inte. Han borde förresten ringa nu för vi ska höra när vi ska träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback