Startsidan

Snöstorm?

Vad är det här? Hur kan det snöa massa i Stockholm men inte här? Tragiskt!

Vi har varit på stan tills nu och Sofia är så rolig. Hon kunde inte bestämma sig om hon ville ha ett par byxor eller inte så i kassan när hon skulle betala så sa hon att hon inte villa ha dom. Sen efter ett tag ångrade hon sig så det var bara att traska tillbaka med svansen mellan benen. Vi åt lunch på Starz också. Min kräftstjärtssoppa var jättegod men dom andras mat var ingen höjdare. Tur för mig, otur för dom. Men det är inget ställe jag skulle rekomendera eftersom det är så himla trångt!

Förresten så träffade jag på en gammal gymnasielärare och det var läskigt för jag drömde att jag träffade henne inatt.

Kommentarer
Av: lisa

sann drömmar är coolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback