Startsidan

Upp och hoppa, lilla loppa

Nej nu får jag minsann ta mig i kragen! Jag kan inte sova såhär länge. I och för sig har jag hunnit klä på mig, läst några kapitel och käkat "frukost", men ändå. Jag vill ju vara uppe och skutta senast åtta på morgonen. Men det får bli imorgon.

Kvart över två ska vi fara och träna. Det är noga bestämt förstår ni. Vi ska nämligen hämta pappa på flyget klockan fyra och då måste vi hinna träna och mamma handla innan. Susanne ska inte med för hon ska fira fars dag med fika både hos sin morfar och pappa. Överdrivet tycker jag. Själv ska jag väl säga grattis.

Nu ska jag gå och byta om till träningsklädet och käka en riktig frukost, daim och lösviktsgodis tycker jag inte räknas. Sen tänkte jag vara med i en tävling på en blogg men ingen kommer väl rösta på mig så det känns inte så lönt. Men vi får se. Adjöss!

Kommentarer
Av: Anonym

Nina, har inte du lärt dig att man alltid ska ta chansen att fika när man får den.

2008-11-09 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback