Startsidan

Äcklig mat

Idag var faster i stan så jag och pappa for till stan och käkade lunch med henne. Vi åt på Tajmahal, ett indiskt ställe. Det är säkert suveränt för dom som gillar indisk mat men jag höll på att kräkas av varje tugga. Det måste vara nån krydda som dom slänger i i alla maträtter som jag verkligen inte klarar av att äta. Hemskt var det i alla fall. Men dom hade salladsbuffé och det var ju tur för min del. Nu tror ni kanske att jag bara äter köttbullar och makaroner men jag brukar kunna äta det mesta. Alltså typ kinamat är ju det godaste som finns. Men nu vet jag det, jag ska aldrig åka till Indien.

PS. Dom hade väldigt fint där inne förresten.

Kommentarer
Av: Carro

sv: Jo en aning sarkastisk har du kanske varit, men inte elak, och ingenting jag inte kan hantera så känn lugnet :P

Av: lotta

det är antagligen koriander, testa och lukta på det nästa gång du går förbi en hylla med färska kryddor i mataffären

2008-10-17 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback